Sevgili öğrencilerimiz,
Bildiğimiz üzere, COVID-19 küresel salgını nedeniyle yükseköğretim kurumlarındaki eğitim-öğretim faaliyetlerine uzaktan eğitim ile devam edileceğine karar verilmişti. Ancak evlerinde olan öğrencilerimizden, internet bağlantısı yeterli olmadığı için canlı derslerin takibinde, ders notları yanlarında olmadığı için ödev, rapor hazırlama vb. problem yaşandığına dair geri bildirimler olmaktadır. Üniversitemiz senatosu, bu şekilde ders takibi konusunda sorunlar yaşayan öğrencilerimizin, ortalamalarının düşmesi kredilerinin kesilmesi gibi konularda mağdur olmamaları için 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Bahar yarıyılı ile sınırlı olmak üzere istedikleri dersleri bırakabilmelerine karar vermiştir.
Ders bırakmak isteyen öğrencilerimiz, 15 Mayıs 2020 tarihine kadar aşağıda bulunan dilekçe örneğini doldurarak fax veya e-posta (fotograf veya taratılarak) yoluyla müdürlüğümüze göndermeleri gerekmektedir.
Dilekçe İçin Tıklayınız.
İletişim: | Telefon | 0384 228 10 00 Dahili:14019 |
Fax | 0384 228 11 02 | |
shmyo@nevsehir.edu.tr |
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- Yaz Dönemi Staj Geri Bildirim Anketi Hakkında
- 2024-2025 Bahar yarılı Tek Ders Sınavına Girecek Öğrenci Listesi
- Tek Ders Sınav Duyurusu
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Bütünleme Sınav Takvimi(son güncelleme:30.06.2025)
- TDS Uzaktan Eğitim Bütünleme Sınavı Oturum Bilgileri ve Kapı Listeleri
- TDS Uzaktan Eğitim Programı Ders Bazında Devamsızlık Nedeniyle Final Ve Bütünleme Sınavına Giremeyecek Öğrenciler Hakkında
- SHMYO Örgün ve İkinci Öğretim 2024-2025 Bahar Yarıyılı Final Sınav Takvimi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni
- "Geleceğini İnşa Et" Kariyer Etkinliği Hakkında