...

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

İş Başında Eğitim

ORYANTASYON

Üniversitemizi ve Yüksekokulumuzu Tanıma (Oryantasyon) Programı, her akademik yılın başında, Eylül ayında okula yeni başlayan öğrencilerimizin üniversiteyi ve sistemi yakından tanıması için Müdürlüğümüz tarafından  düzenlenip uygulanır.

AMAÇ           Üniversiteye başlarken öğrencilerin karşılaştıkları güçlükler ve uyum sorunları ile başa çıkabilmeleri için yol göstermek.
HEDEF Oryantasyon eğitiminin süreklilik göstermesidir. Sadece üniversiteye yeni başlayan öğrencilerle sınırlı kalmaması ve tüm sınıflar için ne zaman ihtiyaç duyulursa uygulanmasıdır.

Meslek Yüksekokulumuz oryantasyon sunumu için tıklayınız.

“11 Şubat 2025 tarihli Akademik ve İdari Personel Oryantasyon Eğitimi"

Üniversitemizin Öğrencilerimize Sunduğu Olanaklar

  • Üniversitemiz bünyesinde doktorumuz, psikoloğumuz ve diyetisyenimiz hizmet vermektedir. Bu hizmetlere ulaşmak için Rektörlük Zemin Katta bulunan Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına müracaat edilebilir.
  • Merkez yerleşkemizde öğrencilerimizin öğle yemeklerini yiyebilecekleri Tafana Yemekhanesi, Tafana Kafeteryası, Camlı Köşk Kafeteryası ve akademik birimlerin içinde bulunan kafeteryalar mevcuttur.
  • İkinci Öğretim öğrencileri için Tafana Yemekhanesinde akşam saatlerinde de yemek çıkmaktadır. Öğrenciler öğle ve akşam yemeklerinden birini tercih edebilirler.
  • Üniversitemiz bünyesinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı “Öğrenci Kulüpleri” mevcuttur. Öğrenciler diledikleri kulüplere katılabilirler.
  • Üniversitemiz içerisinde kapalı halı saha, fitness merkezi, tenis kortları, basketbol sahaları, gerçek boyutlarda yapay çimli futbol sahası ve koşu alanı ile yürüme alanları bulunmaktadır.
  • Öğrencilerimiz öğrenci bilgi sisteminden kendi eposta hesaplarını açabilirler.
  • Üniversitemizdeki Kablosuz Internet ağı olan EDUROAM hizmetinden yararlanmak için yukarıda belirtilen eposta adresi gerekmektedir. Ayrıntılı bilgi Bilgi İşlem Daire Başkanlığının web adresinden alınabilir https://bidb.nevsehir.edu.tr/ .
  • Üniversitemizde öğrencilerimizin kariyer gelişimleri için Kariyer Planlama Uygula ve Araştırma merkezi mevcut olup Kütüphane binamızda hizmet vermektedir.  Görüşmek için randevu alınabilir. https://kariyer.nevsehir.edu.tr/tr.
  • Kütüphanemizde 55.000’e yakın basılı eser bulunmaktadır. 24 saat açık olan çalışma salonundan öğrencilerimiz faydalanabilirler.
  • Üniversitemizde Farabi, Erasmus ve Mevlana ulusal ve uluslararası öğrenci değişim programları uygulanmaktadır. Ayrıntılı bilgi Uluslararası Ofisi sayfasındadır. https://uio.nevsehir.edu.tr/tr.
  • Öğrencilerimiz öğrenci belgesi ve not belgesi (transkript) ihtiyaçlarını eğitim gördükleri birimlerin öğrenci işleri bürosundan temin edebilirler.
  • Öğrencilerimiz notlarını ve ders durumlarını öğrenci bilgi sisteminden (UBS) takip edebilirler.
  • Öğrencilerimiz eğitim gördükleri programın dersleri, ders çıktıları hakkında bilgi sahibi olabilecekleri AKTS bilgi paketinden faydalanabilirler. https://ects.nevsehir.edu.tr/ects/bilgipaketi/dil/tr/.
  • Üniversitemizin akademik takvimi https://www.nevsehir.edu.tr/tr/akademik-takvim adresten yayınlanmaktadır.  Derslerin başlama, bitiş ve sınav tarihleri gibi önemli tarihler bulunmaktadır. Örneğin 2019-2020 güz döneminin ara sınavları 02-10 Kasım 2019 arasında yapılacaktır. Bazı durumlarda bu tarihlerde değişiklik olabileceği için sayfadan kontrol edilmesinde fayda vardır.
  • Üniversitemizin bütün yönerge ve yönetmelikleri https://www.nevsehir.edu.tr/tr/mevzuat ve https://www.nevsehir.edu.tr/tr/genel-mevzuat adreslerinde yayınlanmaktadır. Öğrenci olarak tabii olacağınız kurallar bu yönerge ve yönetmeliklerde belirtilmiştir.  Örneğin kopya çekmenin bir disiplin suçu olduğunu belirten öğrenci disiplin yönetmeliğine https://dosyalar.nevsehir.edu.tr/1efd4929001cdbd06e171c5f71e7c932/yok_ogrenci_disiplin.pdf adresten ulaşabilirsiniz.