Birim hizmet içi eğitim programı kapsamında 8 Ocak 2025 Çarşamba günü SHMYO toplantı salonunda birim kalite komisyon üyeleri ve birim personelinin katılımıyla Sürekli İyileştirme (Kaizen)Süreci ve Kalite Kontrol Çemberleri işleyişi hususunda “Birim Hizmet İçi Eğitimi” gerçekleştirilmiştir.
Açılış konuşmasında SHMYO Müdürü Doç. Dr. Kamuran ÖZDİL, akreditasyon çalışmaları kapsamında kalite süreçlerinin etkin olması için takım çalışmasının, tüm akademik ve idari personelin sürece katılımının önemini vurgulamıştır.
Birimimiz kalite komisyon üyesi Öğr. Gör. Zeynep ÜNAL tarafından yapılan sunumla, sürekli iyileştirme çerçevesinde kalite yönetim prosesleri, toplam kalite yönetimi ögeleri, PUKÖ döngüsü, sürekli iyileştirme faaliyetlerini yürütmek amacıyla her düzeyden çalışan tarafından gönüllü olarak oluşturulan ‘kalite kontrol çemberleri’ ve iş süreçleri hakkında bilgilendirme yapılarak; bu süreçte personele düşen görevin, kendi yaptıkları işi daha iyi nasıl yapabileceklerini ve bu işi nasıl geliştirebileceklerini düşünmek ve projelendirmek olduğu ve sıfır hata prensibiyle süreçlerin iyileştirilmesi gerektiği aktarılmıştır.
Eğitim sonunda katılımcıların görüşlerinin alınması ve sorularının yanıtlanmasıyla eğitim tamamlanmıştır.






- Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Programı Öğrencilerimiz TK İlaç Firmasında Göreve Başladı
- Sağlık Hizmetleri Bölümü Öğrencilerinden Kapadokya Huzurevi’nde Uygulamalı Eğitim
- TÜBİTAK 2209-A Kapsamında Projeler Sisteme Yüklenmeye Başladı
- TÜBİTAK 2209-A Proje Yazma Eğitimi Gerçekleştirildi
- Kütüphanemize Satranç Takımı Hediyesi
- NEVÜ Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Akademisyenlerine Akademik Açılış Töreninde Ödül
- Mezun Öğrencimizden Okulumuza Anlamlı Ziyaret
- Yaşlı Bakımı Programı Öğrencileri Olay Yeri Değerlendirmesi ve Temel Yaşam Desteği Uygulaması Gerçekleştirdi.
- SHMYO’da TÜBİTAK 2209-A Projesi: “Huzurevlerine Kuşaklar Arası Bakış”ın İlk Bulguları
- Mezun-Öğrenci Buluşması Kapsamında Yaşlı Bakımı Programı Mezunumuz Enes Fırtına Öğrencilerle Buluştu